Bilant

In decembrie se fac bilanturi. Ar suna cam plictisitor sa spun ca am avut un an bun, cu 3 expozitii personale, si 12 participari la expozitii colective si de grup, ca lucrarile mele se afla de anul acesta in multe colectii particulare din tara si din SUA, Franta si Olanda, ca m-am bucurat de sustinere si incurajari din partea prietenilor reali si virtuali si ca
VA MULTUMESC TUTUROR !
Si ca sa nu ne plictisim am ales sa va ofer in schimb o expozitie virtuala cu lucrarile mele, realizata cu o aplicatie pe internet si pe care o intitulez hazliu : "Ce-ar fi daca as fi celebra..." 
Sarbatori frumoase tuturor!🎅🤶🎄🥂🍾🏂🎊🎉








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Emisiunea Agora TV

Dupa vernisajul expozitiei mele "Esenzza Botanica" de la Galeria de Arta din Turda, am fost invitata de Doamna Cristina Opre...